Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

divendres, 14 d’octubre del 2011

Concurs amb premi!!!

No, no l'organitzo jo. L'ha organitzat un altre blog, "x4duros.com". Voleu guanyar un test que brilla amb llum pròpia? Doncs no us ho penseu. Entreu al blog i ... apa! És un blog que fomenta la imaginació i la creativitat. Amb quatre duros, de vegades fins i tot menys, es poden aconseguir resultats sorprenents. 


Animeu-vos i que hi hagi sort!


No, no lo organizo yo. Lo ha organizado otro blog, "x4duros.com". ¿Queréis ganar un macetero que brilla con luz propia? Pues no os lo penséis. Entrad en el blog y ... ¡hala! Es un blog que fomenta la imaginación y la creatividad. Con cuatro duros, a veces incluso menos, se pueden conseguir resultados sorprendentes.


Animaos y ¡que haya suerte!